
God morgon. Har gjort glass över natten som vi provsmakar nu. Köpte sötaste isglassformarna till Alfie och Stellan på Tiger för ett tag sedan. Precis som hemmagjorda Calippos fast i silikonformar som går att återanvända i oändlighet. Perfekta till sommaren.
16 april, 2016
HOME MADE ICE POP-UPS
1 kommentar
Lämna ett svar Avbryt svar
Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.
smamie
Administratör
Inlägg av smamie
Kommentarer av smamie
-

ELISE LINDQVIST-PRISET 2024 TILL BÖRJE ERDTMAN OCH ANKARSTIFTELSEN
Desamma!
-
THE WALK IN CLOSET
Tack! Nej, det har jag aldrig oroat mig för. :)
-
NILS OCH REBECCAS 30-ÅRSFEST
Hej, det är https://www.facebook.com/45hif/?locale=sv_SE Villa Lundberg som äger ladan, jag ...
-

GLASVISION + DUOBAD
Tack :)
-

1 MONTH
:)





Sandra Nicole
16 april, 2016 — 10:41
Åh saknar Tiger och Lagerhaus så rackarns mycket. Finns alltid något som man blir glad av där. Supersöta glassar!