14 juni, 2015EN KARAFF FRÅN KOSTA BODA Idag hade vi middagsgäster ute i vår trädgård. Jag dukade fram med min karaff för Kosta Boda för första gången. Sommarens finaste, om man får säga det själv ^^, (Finns att köpa bland annat HÄR.) Hostess. Guests. Cuties.✚ Karaff Kommentarer Inläggsinformation Författarinfo 2 kommentarerLägg till din → Stina15 juni, 2015 — 13:41Vi drar neråt Småland imorn. Ska se om jag hinner ett besök i Kosta. :) Måste spana in på plats liksom. Svara smamie16 juni, 2015 — 10:55Ha en fin resa :) om du ser, ta bild <3 SvaraLämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte att publiceras.KommentarNamn * E-postadress * Webbplats Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar. Δ Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas. smamie 14 juni, 2015 ALLMÄNT, KOSTA BODA ♡ SMÄM Föregående inläggPEONIES AND FRIENDS FROM HOLLAND Nästa inläggTEST SHOOT smamieAdministratörInlägg av smamie BOOK COVER: NEW TESTAMENT 202626 mars, 2026 Bugsy the Bug – Ny illustration (AI)2 februari, 2026 Feathery Weathery – Ny AI-illustration31 januari, 2026 SELF PORTRAIT: 202627 januari, 2026 First painting of 202619 januari, 2026 Kommentarer av smamie ELISE LINDQVIST-PRISET 2024 TILL BÖRJE ERDTMAN OCH ANKARSTIFTELSENDesamma! THE WALK IN CLOSETTack! Nej, det har jag aldrig oroat mig för. :) NILS OCH REBECCAS 30-ÅRSFESTHej, det är https://www.facebook.com/45hif/?locale=sv_SE Villa Lundberg som äger ladan, jag ... GLASVISION + DUOBADTack :) 1 MONTH:) Föregående inlägg « Nästa inlägg »
Stina
15 juni, 2015 — 13:41
Vi drar neråt Småland imorn. Ska se om jag hinner ett besök i Kosta. :) Måste spana in på plats liksom.
smamie
16 juni, 2015 — 10:55
Ha en fin resa :) om du ser, ta bild <3