12 maj, 2015PEPPERMINT & RASPBERRY Peppermint & Raspberry, water color and ink on water color paper, Sara Woodrow 2015.Sista arket i mitt akvarellblocket gick åt till att måla tepåsar idag på förmiddagen. Kommentarer Inläggsinformation Författarinfo 2 kommentarerLägg till din → Sandra Nicole13 maj, 2015 — 10:06Vilka fina! Pepparmint kan vara det bästa teet. Tét? Tet. Svårstavat. Önskar dig en fin onsdag! Svara smamie13 maj, 2015 — 21:00Tack! Desamma <3 SvaraLämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte att publiceras.KommentarNamn * E-postadress * Webbplats Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar. Δ Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas. smamie 12 maj, 2015 KONST Föregående inläggTHINGS YOU DO ON A MONDAY Nästa inläggSMOKE smamieAdministratörInlägg av smamie BOOK COVER: NEW TESTAMENT 202626 mars, 2026 Bugsy the Bug – Ny illustration (AI)2 februari, 2026 Feathery Weathery – Ny AI-illustration31 januari, 2026 SELF PORTRAIT: 202627 januari, 2026 First painting of 202619 januari, 2026 Kommentarer av smamie ELISE LINDQVIST-PRISET 2024 TILL BÖRJE ERDTMAN OCH ANKARSTIFTELSENDesamma! THE WALK IN CLOSETTack! Nej, det har jag aldrig oroat mig för. :) NILS OCH REBECCAS 30-ÅRSFESTHej, det är https://www.facebook.com/45hif/?locale=sv_SE Villa Lundberg som äger ladan, jag ... GLASVISION + DUOBADTack :) 1 MONTH:) Föregående inlägg « Nästa inlägg »
Sandra Nicole
13 maj, 2015 — 10:06
Vilka fina! Pepparmint kan vara det bästa teet. Tét? Tet. Svårstavat. Önskar dig en fin onsdag!
smamie
13 maj, 2015 — 21:00
Tack! Desamma <3