Man måste vara snabb om man ska hinna fånga dessa tu på bild ute i snön. Igår var vi ute på en liten promenad i strålande solsken och bländande vit snö. Idag är det fredag och det betyder att Englishman kommer hem i morgon. Tänk, den här gången har det gått fort.
6 februari, 2015
SNOW WALK
2 kommentarer
Lämna ett svar Avbryt svar
Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.
smamie
Administratör
Inlägg av smamie
Kommentarer av smamie
-

ELISE LINDQVIST-PRISET 2024 TILL BÖRJE ERDTMAN OCH ANKARSTIFTELSEN
Desamma!
-
THE WALK IN CLOSET
Tack! Nej, det har jag aldrig oroat mig för. :)
-
NILS OCH REBECCAS 30-ÅRSFEST
Hej, det är https://www.facebook.com/45hif/?locale=sv_SE Villa Lundberg som äger ladan, jag ...
-

GLASVISION + DUOBAD
Tack :)
-

1 MONTH
:)





Sara
7 februari, 2015 — 14:02
Super sööt! :D
johanna
10 februari, 2015 — 21:03
härliga bilder!