29 januari, 2016SNOW POOLSåhär såg det ut häromdan när vi badade ute hos min bror i 10 minus. Poolen var dock varm :)Så varm att man kunde rulla sig i snön för att svalka sig lite.Modiga Selma hoppar i snön.Bra för hjärtat och kul för stora som små.Britta.Perfekt poolväder ;) Kommentarer Inläggsinformation Författarinfo 2 kommentarerLägg till din → Mojo29 januari, 2016 — 20:38Kul ångrar du att du inte badade Svara smamie29 januari, 2016 — 20:38Hahaha, nej! ;) lite bara. SvaraLämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte att publiceras.KommentarNamn * E-postadress * Webbplats Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar. Δ Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas. smamie 29 januari, 2016 ALLMÄNT Föregående inläggLESS OF ME, MORE OF ICE CREAM Nästa inläggI’LL TAKE THE WEATHER FROM YOUR HEART smamieAdministratörInlägg av smamie BOOK COVER: NEW TESTAMENT 202626 mars, 2026 Bugsy the Bug – Ny illustration (AI)2 februari, 2026 Feathery Weathery – Ny AI-illustration31 januari, 2026 SELF PORTRAIT: 202627 januari, 2026 First painting of 202619 januari, 2026 Kommentarer av smamie ELISE LINDQVIST-PRISET 2024 TILL BÖRJE ERDTMAN OCH ANKARSTIFTELSENDesamma! THE WALK IN CLOSETTack! Nej, det har jag aldrig oroat mig för. :) NILS OCH REBECCAS 30-ÅRSFESTHej, det är https://www.facebook.com/45hif/?locale=sv_SE Villa Lundberg som äger ladan, jag ... GLASVISION + DUOBADTack :) 1 MONTH:) Föregående inlägg « Nästa inlägg »
Mojo
29 januari, 2016 — 20:38
Kul ångrar du att du inte badade
smamie
29 januari, 2016 — 20:38
Hahaha, nej! ;) lite bara.